|
Index
Informatie voor marketeers!
Verklaring voor 'klik' en 'blik'
Verklaring voor 'vertoning'
Telling
Verrekening en berekening
Voucher
Prijsstelling in het kort!
Domeinnamen
Contact
[index]
Informatie voor Marketeers!
Nog nooit was adverteren zó vriendelijk, zó doelgericht en zó lang houdbaar!
'Facilitaire informatie online' is een geweldig medium om uw diensten en producten onder de juiste ogen te brengen. 24 uur per dag, alle dagen van het jaar komen er (be)zoekers langs om hun vragen beantwoord te krijgen. (zie noot 1)
Naast de reguliere advertenties, genoemd in het document 'adoptie-promotie' (zie noot 2)
is het mogelijk om per klik&blik de kosten te vergoeden voor het koppelen tussen (be)zoekers en leveranciers.
Hieronder een verklaring van de begrippen en de vergoeding die
bedrijven voor de koppeling dienen te vergoeden.
[index]
Klik
Een 'klik' is een doorkoppeling vanaf de website met als hoofddomein 'www.facilitaire-info.nl'* naar een pagina van een 'adverteerder'.
* wordt verder Facilitaire Informatie Online genoemd. (zie noot 5)
[index]
Blik
Een 'blik'
is een zogenaamde view van een bezoeker op een pagina met een vakartikel en/of een presentatie van een bedrijf/product.
(lees ook: Berekening van de klik&bliks)
[index]
Vertoning
Een vertoning vindt plaats als een advertentie of presentatie getoond wordt op de lijst facilitaire aanbieders, in een artikel
of weblog, die de redactie aanwijst als 'vrij van kosten'.
Voor een 'vertoning' worden geen kosten
doorberekend! :-)
[index]
Telling
Voor de telling van de klik&blik's wordt gebruikt gemaakt van Google-Analytics.
Voor de telling van de (be)zoekers-statistieken (zie noot 1) wordt gebruik gemaakt van de domeinserver van KPN Software Online. Vastgelegd door Webalizer.
Google-Analytics en Webalizer (en andere websites/organisaties die statistieken genereren) hebben hun eigen meetsysteemen en voorwaarden.
Facilitaire Informatie
Online kan geen verantwoording nemen voor de gegevens die door Google-Analytics en Webalizer worden uitgebracht.
Overzicht van de stand
Afhankelijk van het aantal aangeschafte klik&blik's en de snelheid van het verbruik krijgt u een overzicht. Een geautomatiseerd overzicht is hiervoor in voorbereiding.
Facilitaire-Aanbieders-Online
Alle advertenties/presentaties staan op de lijst 'facilitaire aanbieders online'
In een blauw kader met een directe doorlink naar een adverteerder.
In een goudgeel kader naar een presentatie van een bedrijf of een product van een adverteerder.
De blauwe kaders worden in overleg geplaatst in een presentatie en/of een vakartikel of handboek.
[index]
Verrekening van de klik&bliks
Een adverteerder koopt een voucher (tegoedbon) voor een aantal klik&bliks. De prijs per stuk is afhankelijk van het aantal klik&bliks, die vooruit worden aangeschaft. (zie bij voucher)
Berekening van de klik&bliks
Standaard wordt een advertentie (blauw
kader) bij twee presentaties/vakartikelen geplaatst.
Iedere doorlink van de advertentie naar de website van de adverteerder wordt
verrekend met het tegoed van het voucher.
In overleg met de redactie kan een adverteerder meerdere specifieke presentaties/vakartikelen
inbrengen en/of aanvragen.
De bliks (views) van de presentaties/vakartikelen worden verrekend met het tegoed van het voucher.
De redactie is vrij om de blauwe kaderadvertentie bij meerdere presentaties/vakartikelen en/of op één van de entreepagina's te plaatsen. Hiervoor is geen blik (view) verschuldigd.
[index]
Voucher
Een voucher (tegoedbon) kan worden aangevraagd via onderstaand contactadres.
De volgende vouchers zijn verkrijgbaar:
klik&bliks |
|
euro |
100 |
|
250 |
250 |
|
500 |
500 |
|
750 |
1000 |
|
1000 |
Genoemde prijzen zijn exclusief btw. Indien een voucher wordt aangevraagd worden de klik&bliks ingeschakeld als de voucher is gefactureerd en betaald.
Er is geen minimum contractstermijn.
U betaalt alleen als iemand op uw advertentie, presentatie of vakartikel klikt.
Prijsindicatie in het kort:
Promotie-arrangementen vanaf 500-15.000 euro, excl.btw.
Mediaan tussen 2.000 en
5.000 euro per jaar!
Voor 90.000 bezoekers per jaar (2012)!
Neem hiervoor contact op met de redactie! |
Doorlopend voordeel
Bovengenoemde prijzen voor de klik&bliks zijn in de toekomst aan mogelijke prijswijzigingen onderhevig. Bij het aanschaffen van een eerste voucher is een prijs bepaald. Deze prijs wordt bij een doorlopend gebruik van nieuwe vouchers (met hetzelfde aantal klik&bliks) gecontinueerd. Met een maximum van vijf jaar.
Conclusie
Het wordt de hoogste tijd om deze kans via 'facilitaire informatie online' te benutten.
(Vrolijke) Noten
1. Voor het aantal (be)zoekers: klik hier....
2. Informatie over basisadvertenties: klik hier....
3. De lijst met facilitaire aanbieders: klik hier....
4. Voor reacties: klik hier...
[index]
5. Facilitaire Informatie Online heeft diverse entree's en domeinnamen. Soms echte domeinnamen, soms paginanamen. Eén en ander om, soms informatie-groepen te scheiden, soms om informatie als magneten aan elkaar te trekken. Dit lijkt misschien verwarrend*, maar het heeft voordelen met betrekking tot resultaten in de zoekmachines.
Domein- en pagina-adressen zijn bijvoorbeeld:
facilitaire-info.nl,
facilitaire-informatie-online.nl,
facilitaire-aanbieders-online.nl,
facilitair-smoelenboek-online.nl,
facilitair-adressenboek-online.nl
facilitair-nederland-online.nl,
architecten-informatie-online.nl,
vastgoed-informatie-online.nl
en nog vele varianten hierop.
* Menige website die webstatistieken verzamelt heeft er moeite mee.
Via Webalizer (KPN) en Google-Analytics hebben wij er geen moeite mee. :-)
[index]
|