|
facilitaire
diensten informatie |
facility interim management
op zoek naar een interim- of projectmanager, die zwaar genoeg is om uitdagingen snel op te lossen? u vindt ze in de standaardgroep fim 'facility interim management' op linkedin, alleen toegankelijk voor linkedin leden!
voor linkedin-informatie klik op logo..... |
|
(210215-01)
|
FIM | Facility Interim Management
|
mede mogelijk gemaakt door facilitaire vakbeurs online
|
|
Nederlandse Facilitymanagers op bezoek bij Siemens (foto leo@hooijmans-noordwijk.nl) |
Facilitaire uitdagingen om op te lossen |
Inleiding |
|
Facilitaire Interim Managers |
|
Colofon |
|
Waar kijken bezoekers nog meer naar: |
|
In het facilitaire vakgebied is het steeds meer de gewoonte, dat werkzaamheden door interimmanagers worden uitgevoerd. Even een tandje erbij voor een interne of externe verhuizing of nieuwbouw.
Hergroeperen, reorganiseren, de bezem erdoor halen of om de sociale kant een beetje op te vijzelen. Veelal door grote organisaties met veel kennis en eigenwijsheid. Maar ook door zzp-ers met hun eigen wijsheid :-).
Om die interim managers een duwtje in de rug te geven is hier een pagina met zzp-ers die u vooral vindt op Linkedin. Maar Linkedin is een waterval met duizenden berichtjes. Hiervoor heeft Rudof Arndt een standaardgroep samengesteld waar ruim 600 leden hun persoonlijke kennis weergeven.
Ik vind het leuk om een aantal van deze gedreven facilitymanagers een extra platform te geven op facilitaire-informatie-online en de bijpassende vakbeurs.
Leo Hooijmans, redacteur facilitaire-informatie-online.
Noordwijk, 16 februari 2021.
(laatste wijziging 28 februari 2021)
PS. Zie voor mijn facilitaire ervaring de colofon en/of klik door naar mijn Linkedin-profiel.
|
Facilitaire Interim Managers |
facility interim management
op zoek naar een interim- of projectmanager, die zwaar genoeg is om uitdagingen snel op te lossen? u vindt ze in de standaardgroep fim 'facility interim management' op linkedin, alleen toegankelijk voor linkedin leden!
voor linkedin-informatie klik op logo..... |
|
(210215-01)
rudolf arndt | facilitair leidinggevende
is beheerder/eigenaar van de groep fim 'facility interim management'.
een netwerkgroep om informatie, kennis en opdrachten uit te wisslen.
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
marcel de bont | development & projecten
altijd ruimte voor opdrachten in de bouw en bedrijfshuisvesting
vastgoedontwikkeling, turn-key projecten, 30 jaar senior management
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
janneke knuiman | facilitair advies
consulent, huisvesting, vastgoed, klantcoördinator.
ieder mens is kwetsbaar, groei zit hem in het durven laten zien!
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
aïcha leeters | facilitaire assistentie
houdt ervan om mensen aan te sturen, te motiveren en te managen.
werkt graag projectmatig, efficiënt, punctueel en resultaatgericht!
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
fons spliet | interim manager
facilitair, huisvesting, vastgoed en verduurzaming.
gericht op ondersteuning bij project- & transitiemanagment!
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
natasja hoog-antink-krabbenborg | ...
algemeen manager, facilitair, trainer, consultant en coördinator.
assertief, charmant, enthousiast, leidinggevend, zelfstandig!
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
henk van der linden | archief manager
archief- en dossiermedewerker. voor 16 uur beschikbaar.
in bezit van leergang adviseur recordmanagement.
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
leo hooijmans | facilitair specialist
deze foto* stamt uit de tijd dat ik regelmatig op de esa-estec werkte
* in het ontwerp op ware grootte van het ruimtestation iss
voor linkedin-informatie klik op foto..... |
|
(2102-01)
facilitaire informatie online
dit kader staat hier totdat er ongeveer tien leden zich opgegeven hebben
dit is een boodschap voor slimme reclame!
voor informatie over ipresentaties klik op foto..... |
|
(2102-01) |
Bij mijn jarenlange ervaring als kantoorinrichter kan ik de namen weergeven van Blikman & Sartorius, Gispen, Kinnarps, Voko, Lensvelt, Lista, Artifort, Giroflex, Girsberger, Sedus, Vepa, Interface (vh Heuga), Desso, Forbo Marmoleum, Luxaflex, enzovoort.
Klanten waren Buma Stemra, Gemeente Bergen, Rabo Vestigingen, Randstad Vestigingen, De Nederlandse Reasurantie Groep, Sony Brandsteder, Zilveren Kruis, MBO (NMB Vastgoed), PTT Nederland, PTT
Telecom en Post., Thyssen Bornemisza (London) en CCC (Luxemburg).
Bovenstaande was van 1976 tot zo ongeveer 1995.
Daarna werd het advieswerk+cursus geven onder de noemer 'Het kantoorgebouw: de indeling en uitrusting'. Een 1500 cursisten uit ongeveer 125 bedrijven kwamen op locatie in Hoog Brabant (Station Utrecht). Van ZZP-ers tot en met medewerkers van ABP, Belastingdienst, Rabobank, Schiphol, diverse Ministeries, diverse Gemeenten, Politiekorpsen, GAK, UWV, Zorginstellingen, enzovoort.
Voor dezelfde instellingen e.a. regelmatig advieswerk op het gebied van Arbo, kantoororganisatie, meubelkeuze, m2-planning, enzovoort.
Denk aan Alcatel Rijswijk, Heerema Contractors, TNO Apeldoorn, MN Services, NN Vastgoed (vh MBO) ZHEW (Zuiveringsschap Hollandse Elanden en Waarden), VNO-NCW-MKB, PUR (Pensioen en Uitkeringsraad), enzovoort.
Bij de werkzaamheden vanaf 1995 ben ik bijna 20 jaar lid geweest van FMN (Facility Management Nederland. Daar heb ik redactie- en auteurswerk gedaan voor de FMI (Facility Managemen Informatie).
Voor de Commissie Groep Zuid-Holland heb ik met veel plezier regiobijeenkomsten geregeld. Hiervan kunt u alle bijeenkomsten nog even bekijken in het boek
'fmn regio zuid-holland 1995-2005'. Een link vindt u onderaan deze pagina bij de 'waar kijken de bezoekers nog meer naar!'
Een foto van de voorpagina ziet u bij de opening van deze presentatie.
Voor mij een voorbeeld hoe de bijeenkomsten georganiseerd werden.
Op de cursussen, bij het advieswerk en bij het verenigingsleven heb ik veel contacten gelegd, met mensen die facilitair bloed indeaderen hebben. Nog steeds na 25 jaar (2021) zijn er even een groet, een knipoog, een vraag of een informatie, die van belang zijn in deze sterk veranderde maatschappij.
In het vakgebied is het steeds meer de gewoonte, dat werkzaamheden door interimmanagers worden uitgevoerd. Even een tandje bij voor een interne of externe verhuizing of nieuwbouw. Hergroeperen, reorganiseren, de bezem erdoor halen of om de sociale kant een beetje op te vijzelen.
Veelal door grote organisaties met veel kennis en eigenwijsheid. Maar ook door zzp-ers met hun eigen wijsheid :-).
Om die interimmanagers een duwtje in de rug te geven is hier een pagina met zzp-ers die u vooral vindt op Linkedin. Maar Linkedin is een waterval met duizenden berichtjes. Hiervoor heeft Rudof Arndt een standaardgroep samengesteld waar ruim 600 leden hun persoonlijke kennis weergeven.
Ik vind het leuk om een aantal van deze gedreven facilitymanagers een extra platform te geven op facilitaire-informatie-online en de bijpassende vakbeurs.
Leo Hooijmans, redacteur facilitaire-informatie-online.
Noordwijk, 16 februari 2021.
PS. Zie voor mijn facilitaire ervaring de colofon en/of klik door naar mijn Linkedin-profiel.
|
|
Voor meer informatie klik op onderstaand plaatje in het blauwe kader. |
facility interim management
op zoek naar een interim- of projectmanager, die zwaar genoeg is om uitdagingen snel op te lossen? u vindt ze in de standaardgroep fim 'facility interim management' op linkedin, alleen toegankelijk voor linkedin leden!
voor linkedin-informatie klik op logo..... |
|
(2102-01)
Bezoekers keken naar de volgende links in ons kennisplatform:
Tags: facilitaire zaken, facilitymanagment, vastgoed kantoren, arbowet en gezondheid, archivering, informatie systemen, nederlandse taal, automatisering, beveiliging en veiligheid, boeken, documentaires, humor & literatuur, energiebesparing, energiebeheer, duurzaamheid, gebouwkunde, kantoorconcepten, inkoop & logistiek, management, personeel, scholing & motivatie, regelgeving, nen-normen, services, catering, schoonmaak, verkeer, transport en parkeren, ergonomie, architecten, projectbureau's, audiovisuele middelen, bhv, bedrijfshulpverlening, binnenmilieu, bouw, renovatie, onderhoud, business centres, communicatie, decoratie, documentmanagement, elektrische mobiliteit, flexibele kantoorruimten, huisvesting, inrichting, keukens, meubelen, bureaustoelen, meubelverhuur, stoffering, zonwering, straatmeubilair, licht, lucht, geluid, maincontracting, mobiliteit, officemanagement, opleidingen, workshops, webinars, personeel, vakbeurzen, vakevenementen, vaktijdschriften, vakverenigingen, bedrijfsmakelaars, verhuizen, verhuizing, verlichting, webinformatie, signing, zalencenters, vastgoedontwikkeling, turn-key projecten,
niet lakken maar plakken :-)
Leesbaar in het Nederlands taalgebied van boven Groningen tot onder Kortrijk (B) en voorbij Enschede tot en met Noord- en Zuid-Holland. En de regio's Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Alphen aan den Rijn, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Middelburg, Breda, Tilburg, Eindhoven, Maastricht, Nijmegen, Arnhem, Enschede, Zwolle, Assen, Leeuwarden, Groningen. |
DezeTekstIsVanLeoHooijmansGalileoNoordwijkFacilitaireInformatieOnline
mede mogelijk gemaakt door facilitaire vakbeurs online |
facilitaire vakbeurs online
nog nooit wat adverteren zó doelgericht en zó lang houdbaar!
365 dagen per jaar/24 uur per dag.
voor presentatie klik op plaatje..... |
|
|
|
|
facilitaire-informatie-online.nl ©
ingevoerd op 15 februari 2120
het laatst gewijzigd op
1-03-2021
voorwaarden voor gebruik/bezoek van deze website: klik hier....
(de kleine lettertjes, maar dan iets groter)
|
|
|